vineri, 24 octombrie 2014

Ce accident bizar i s-a intamplat laptopului meu

                              Doctor laptop




       Laptopurile au devenit din ce in ce mai familiare in viata noastra. Este la moda acum, sa ai un laptop personal, care sa te scape de toate grijile cand pleci in excursie sau undeva mai indepartat si sa nu mai fii nevoit sa te gandesti ce se intampla cu blogul sau activitatile tale de zi cu zi.
   Nu demult am plecat impreuna cu familia intr-o mini-vacanta si findca imi doream sa fiu la curent cu tot ce se intampla si mai ales sa-mi verific emailurile sa nu-mi scape ceva, am luat si cel mai bun prieten cu noi Laptopul.Am prins doua zile ploiase, pe care le-am petrecut mai mult in camera si am preferat sa deschid laptopul si sa navighez putin alaturi de prieteni.Asa ca m-am asezat frumos cu un pahar de suc  in fata laptopului si am inceput sa discut cu prietenii de una si alta..pana cand din neatentie am dat peste paharul cu suc care s-a revarsat tot pe tastatura.A fost un accident, m-am impacientat, am sters imediat lichidul, am luat uscatorul si am uscat tastatura lipicioasa, dar degeaba ... laptopul meu nu a vrut sa mai merga.Ce  sa facem, ce sa facem? Am pus mana pe telefon si am sunat ..pe cine altcinvea decat pe Doctor laptop.O reparatie a unui laptop este de dorit sa se faca de catre profesionisti si nu de catre amatori ale caror cunostinte de electronica provin din surse auzite de la unul sau altul.
Cine este Doctor Laptop?
Doctor-Laptop.ro este prietenul cel mai bun al laptopului tau.

De ce este Doctor-Laptop.ro prietenul laptoptului meu?
Simplu! Pentru ca este alaturi si sare in ajutorul laptopului tau de fiecare data cand acesta este la nevoie.

De ce ar avea nevoie laptopul meu de un prieten si mai mult decat atat de un doctor?
Da, chiar asa! De ce? Pai te intreb eu: laptopul tau are de nevoie de o tastatura noua? Mda… Doctorul laptop a rezolvat problema, acum pot sa navighez cat vreau si sa discut linistita cu prietenii. Si daca tot am apelat la doctor m-am hotarat sa-i schimb si Bateria pe care am gasit-o la un pret foarte bun. 






Pai, pe doctor-laptop.ro gasesti diverse tastaturi laptop compatibile cu majoritatea brandurilor.

Sau poate ai nevoie de un incarcator laptop pe care de asemenea il poti gasi pe acelasi magazin online.

Dar nu numai atat, pe acest site gasesti o gama larga de produse dedicate laptopului taude la incarcatoare, acumulatoare pana la invertoare si dispay-uri.


Ai nevoie de orice in materie de laptop-uri? Doctor-Laptop.ro iti oferta o gama de produse pentru laptop: incarcator l, baterii laptop-uri, memorii, mouse-uri, genti , display laptop si multe alte accesorii de care are nevoie laptop-ul tau pentru a fi in trend.


Suport Online

                              
 Comenzi Telefonice: 0754.018.912(Orange)
0721.424.270(Vodafone)
0767.235.003(Cosmote)
031.730.45.32 (RDS Fix)

Luni-Vineri 9.30-19.00

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu